Kayah i Mazda wybierają zapach Zoom-Zoom.
1.06.2011
25 maja br. w Laboratorium Zapachu spotkali się przedstawiciele Mazda Motor Poland wraz z Kayah oraz Moniką Kaletą, ekspertką perfumerii Douglas i uznanym perfumiarzem. Ich zadaniem było wykreowanie limitowanej edycji zapachu, w dwóch wersjach – dla kobiet i dla mężczyzn, który najlepiej odda założenia koncepcji Zoom-Zoom Mazdy.
Wybrane kompozycje są pełne świeżości i lekkości. Zarówno kobiecy, jak i męski zapach łączą w sobie kwiatowe „nuty serca” – leśna konwalia, magnolia, róża i jaśmin dla kobiet, róża, konwalia i fiołek dla mężczyzn – z owocowymi „nutami głowy” – brzoskwinia, pomarańcz, malina i śliwka w wersji kobiecej, cytryna i zielona mandarynka w wersji męskiej. Kwiatowo-owocową harmonię w obu zapachach dopełniają nie tylko zmysłowe i eleganckie akcenty takie jak piżmo, sandał, wanilia czy ambra, ale także feromony. Perfumy Zoom-Zoom zostały skomponowane tak, aby idealnie odzwierciedlać koncepcję Zoom-Zoom, dlatego są jedyne w swoim rodzaju, pełne energii, ekspresji i radości.
Zapachy są ważną częścią mojego życia – opowiada Kayah - Otaczam się nimi, często poznaję świat za pośrednictwem zmysłu powonienia. Jestem absolutną fanką perfum i olejków zapachowych, fascynuje mnie tworzenie własnego zapachu, mieszanie nieraz przeciwstawnych nut, eksperymentowanie z zapachami np. typowo męskimi. Zaszczytem i fantastyczną przygodą jest dla mnie propozycja marki Mazda. To poniekąd spełnienie moich marzeń, ale i szkoła na temat powstawania, historii i energii składników jakie tworzą zapach. Co więcej mogę się spełnić artystycznie i kreatywnie. Sama mam dość specyficzny gust – dodaje - ale tym razem brałam pod uwagę polskie smaczki, chcę przecież by te zapachy były jak najbardziej pożądane, akceptowane i używane. Zdecydowałam więc tym razem trochę zrezygnować z moich ulubionych orientalnych nut, a postawić na świeżość cytrusów i kwiatową delikatność. Oczywiście to wszystko przełamane jest akcentami drewna czy przypraw, by intrygować niedopowiedzeniem. Takie Zoom-Zoom.
Za każdym razem tworząc kreację perfumeryjną należy wyobrazić sobie osobę dla której jest ona adresowana – mówi Monika Kaleta, ekspertka perfumerii Douglas - Stworzyć sobie jej obraz w wyobraźni a następnie „odmalować” go używając poszczególnych składników zapachowych. W przypadku propozycji adresowanej dla Panów kierowałam się wyobrażeniem mężczyzny, który jest nowoczesny i aktywny, silny i zuchwały, śmiało podejmujący wyzwania rzucane przez życie. Idealnie wpasowujący się w ideę Zoom-Zoom. Poszczególne cechy zamienione zostały przez misternie przeplatane akordy, tworzące ostateczny zapachowy obraz. Propozycja dla Pań inspirowana była pięknem natury. Światem fantazji, snu, elfów i nimf. Zawiera w sobie esencję kobiecości. W trakcie prac wykorzystane zostały sugestie Kayah.
Autorem flakonów dla perfum Zoom-Zoom w obu wersjach będzie zwycięzca trwającego ogólnopolskiego konkursu designu „Poczuj radość tworzenia”, organizowanego przez Mazda Motor Poland. Konkurs trwa do 6 czerwca br. Perfumy dla kobiet i woda toaletowa dla mężczyzn, w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji trafią jesienią na półki Douglas House of Beauty, w warszawskiej Arkadii.
0 komentarze:
Prześlij komentarz