Letnia kampania promocyjna w serwisach Mazdy.

28.06.2011

Mazda Motor Poland przygotowała dla użytkowników samochodów Mazda wyjątkową kampanię w serwisach na okres letni. Wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mazdy w Polsce oferują promocyjne ceny usług serwisowych oraz znacznie obniżone ceny części zamiennych i akcesoriów.

Zachęcamy klientów do odwiedzenia naszych serwisów przed wakacjami. Długie podróże wymagają specjalnego przygotowania i sprawdzenia samochodu. Co ważne – przegląd w promocyjnej cenie obejmuje wszystkie modele, a obniżki cen dotyczą również starszych Mazd – w naszej letniej ofercie znajdziemy części zamienne i akcesoria nawet do samochodów wyprodukowanych w 1992 r. – podkreśla Marek Siennicki, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej Mazda Motor Poland.

Kampanią zostało objętych ponad 400 produktów z oferty akcesoriów, części zamiennych, płynów eksploatacyjnych oraz opon letnich. Na liście znalazły się m.in. bagażniki i boksy dachowe, czujniki parkowania, lodówki samochodowe, haki holownicze, osłony przeciwsłoneczne, klocki hamulcowe, filtry kabinowe, żarówki, oleje Mazda Dexelia, opony letnie i wiele innych.
Kampania trwa do końca sierpnia 2011 r. W przypadku akcesoriów do starszych modeli oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów magazynowych.
W okresie kampanii proponujemy klientom następujące usługi w ogólnopolskich cenach promocyjnych:
  • przegląd letni - w cenie 99,00 zł brutto
  • wymiana klocków hamulcowych - w cenie od 299,00 zł brutto
  • przegląd układu klimatyzacji - w cenie 399,00 zł brutto
Ceny wyżej wymienionych przeglądów zawierają koszt zużytych materiałów.
Dodatkowo w okresie kampanii zapewniamy promocyjną cenę – 49 zł brutto - na wymianę oleju z wykorzystaniem produktów Mazda Dexelia.

Przegląd letni obejmuje sprawdzenie następujących elementów:
  1. Układ hamulcowy – kontrola wzrokowa stanu klocków i tarcz hamulcowych, kontrola poziomu i jakości płynu hamulcowego
  2. Zawieszenie – kontrola wzrokowa
  3. Układ kierowniczy – kontrola wzrokowa
  4. Opony – włącznie z kołem zapasowym: kontrola ciśnienia powietrza, kontrola zużycia i głębokości bieżnika, sprawdzenie opon pod kątem uszkodzeń
  5. Układ chłodzenia silnika – sprawdzenie układu pod kątem wycieków, kontrola poziomu płynu chłodzącego
  6. Światła – sprawdzenie oświetlenia i ustawienie reflektorów
  7. Olej silnikowy – sprawdzenie poziomu
  8. Wycieraczki i spryskiwacze – kontrola stanu wycieraczek, sprawdzenie poziomu płynu do spryskiwaczy
  9. Układ klimatyzacji – sprawdzenie działania
  10. Pasek wielorowkowy – sprawdzenie stanu i naprężenia
  11. Elektroniczne systemy sterowania – odczytanie kodów błędów przy użyciu testera diagnostycznego
  12. Szczegółowy raport z przeprowadzonego przeglądu
Kupon rabatowy
Istotnym elementem kampanii jest kupon rabatowy, który klient po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie www.mazda.pl otrzymuje na swój adres mailowy. Wydrukowany należy przekazać pracownikowi ASO Mazda, aby móc wykonać usługi lub dokonać zakupu produktów w cenie promocyjnej. Istnieje również możliwość zarejestrowania się i wydrukowania kuponu na miejscu w serwisie w dniu zakupu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI