Nawigacja w Skodzie już po polsku!
15.06.2011
Sezon urlopowy za pasem. Nawigacja satelitarna we wszystkich modelach marki SKODA jest teraz oferowana również w języku polskim. Oprócz tego została wzbogacona o nowe funkcjonalności.
Fabryczny układ nawigacji z 5-calowym kolorowym ekranem dotykowym pełni jednocześnie rolę radia i odtwarzacza nagrań audio. Oferuje też funkcje, z którymi urządzenia przenośne nie mogą konkurować. Co więcej, od czerwca nawigacje we wszystkich modelach Škody mogą być obsługiwane w języku polskim.
Wbudowany układ nawigacji Amundsen+ do modeli Fabia, Roomster, Octavia, Yeti i Superb zapewnia komfortową obsługę i szeroki zakres funkcji komunikacyjnych, nawigacyjnych i multimedialnych.
Nawigacja Amundsen+ pomaga wyeliminować drogi płatne, a także pozwala na import własnych celów podróży - w formacie vCard z karty SD. Ponadto, wyposażona jest w dwutunerowy odbiornik radiowy AM/FM z funkcjami RDS. Pamięć wewnętrzna Flash ma pojemność 6 GB, z zainstalowaną mapą Europy Zachodniej lub Wschodniej. Trasa wyświetlana jest w 3D (widok z lotu ptaka) lub 2D (w kierunku jazdy lub w kierunku północnym). Układ odczytuje pliki w formatach: CD-ROM, CD-R, CD-RW, mp3, karty SD z plikami zapisanymi w formatach WMA, MP3, OGG lub AAC.
Doskonałym ułatwieniem jest opcja sterowania niektórymi funkcjami za pomocą przycisków wielofunkcyjnej kierownicy. Opcjonalnie można domówić przygotowanie pod telefon GSM z funkcją Bluetooth.
Zaawansowana nawigacja Columbus (dostępna dla Superba, Octavii i Yeti) oferuje jeszcze więcej możliwości. Twardy dysk HDD ma pojemność 30 GB (10 GB na mapy). Napęd DVD, oprócz płyt DVD z mapami, odczytuje także audio CD, CD-ROM, a także nagrania w formacie mp3 lub WMA, DVD-Audio lub DVD-video. Na 6,5-calowym wyświetlaczu dotykowym w Superbie można między innymi oglądać telewizję! Odbiornik jest kompatybilny jedynie z układem nawigacji Columbus.
Obraz wyświetlany jest w formacie 4:3 lub 16:9, a dźwięk przekazują głośniki samochodowe. Określone funkcje można obsługiwać głosowo lub za pomocą wielofunkcyjnej kierownicy.
0 komentarze:
Prześlij komentarz