KIA LOTOS RACE – eliminacje o dwa dni dłużej!

10.06.2011

Niemal 12.000 osób przystąpiło dotychczas do konkursu Kia Lotos Race 2011, rejestrując się na stronie internetowej imprezy. Ponad 70 procent z nich pomyślnie przeszło wirtualne testy, a ponad 1000 wyruszyło na kartingowe tory, by uzyskać swój czas okrążenia kwalifikujący do udziału w półfinałach. Z powodu dużego zainteresowania organizator postanowił przedłużyć czas trwania eliminacji o dwa dni i ostatecznie zakończą się one w niedzielę 12 czerwca a nie, jak wcześniej planowano, 10 czerwca 2011.

Eliminacje do Kia Lotos Race odbywają się na wyselekcjonowanych torach kartingowych w całym kraju, a ich lista znajduje się na stronie www.kialotosrace.pl.
Przed uczestnikami tego unikatowego projektu został zatem tylko jeden weekend, by uzyskać swój rekordowy czas okrążenia i dostać zaproszenie do półfinałowych wyścigów.
Już 25 czerwca rozpocznie się natomiast pierwszy z sześciu, regionalny półfinał który zostanie zorganizowany na otwartym torze kartingowym w Koszalinie, na terenie Ośrodka Sportów Motorowych „Motopark”.
Z zaproszonej tam grupy uczestników zostanie wyłoniona pierwsza trójka szczęśliwców, którzy trafią do szkoły jazdy „Rallyland” Tomasza Kuchara.

Tuż przed półfinałami do partnerów Kia Lotos Race 2011 dołączyła firma Arroxx, która ubierze w profesjonalne kombinezony, kaski i rękawice uczestników imprezy biorących udział w półfinałach oraz w finałowym szkoleniu. Arroxx jest holenderską firmą specjalizującą się w produkcji odzieży na potrzeby sportów motorowych.

"Konkurs Kia Lotos Race jest unikatowym projektem skierowanym do młodych ludzi, a firma Arroxx zawsze chętnie uczestniczy w aktywnym promowaniu sportów motorowych i bezpieczeństwa.
Jesteśmy uznanym producentem odzieży przeznaczonej do sportu kartingowego i motorsportu, dystrybuującym produkty w 37 krajach i ciągle rozszerzającym nasz rynek. Arroxx znany jest z najlepszego stosunku ceny do jakości w przemyśle motorowym. Produkty Arroxx to wysoki standard w trwałości materiałów, komforcie użytkownika i design. Przystępność to kluczowe słowo w naszym asortymencie.

Widzimy szereg wspólnych celów w tej imprezie. Zarówno kształcenie przyszłych mistrzów kierownicy, jak i położenie dużego nacisku na kwestie związane z bezpieczną jazdą i świadomością za kierownicą, są zgodne z filozofią naszej marki. Cieszymy się, że półfinaliści i finaliści Kia Lotos Race 2011 będą mogli wejść w profesjonalny świat wyścigów nosząc na sobie produkty Arroxxa” - powiedział Paweł Kozubiński, przedstawiciel holenderskiej firmy w Polsce.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI