Podwójne zwycięstwo marki Hyundai w plebiscycie Fleet Awards Polska 2011
21.05.2011
Oferowany przez markę Hyundai unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care zwyciężył w tegorocznym plebiscycie Fleet Awards Polska w kategorii Flotowa Usługa Roku 2011 – serwis.
5 - Year Triple Care jest jedyną, kompleksową ofertą gwarancyjną na rynku, na którą składa się 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance.
Pierwszym modelem oferowanym na rynku z programem 5-Year Triple Care był nowoczesny SUV ix35, który również zdobył wyróżnienie w kategorii Najbardziej Ekonomiczne Auto Flotowe Roku 2011 - SUV. Aktualnie wszystkie wprowadzane do sprzedaży modele marki Hyundai objęte są wspomnianym programem.
Plebiscyt Fleet Awards Polska to coroczne wydarzenie branży flotowej, którego rezultatem jest wyłonienie najlepszych usług oraz samochodów flotowych. Jury konkursu składające się fleet managerów oraz specjalistów zarządzających samochodami w firmach ocenia produkty w głosowaniu internetowym oraz uczestniczy w wielkim teście aut. Tegoroczna, ósma edycja plebiscytu pokazała, że Hyundai może za kilka lat stać się silnym graczem na rynku zakupów flotowych.
Hyundai zwiększył liczbę rejestracji o ponad 13% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, jednak firma sprzedaje samochody przede wszystkim do Klientów indywidualnych. „Aktualnie zakupy flotowe stanowią 20% całej sprzedaży, ale chcemy, aby w ciągu najbliższych trzech lat sprzedaż do firm osiągnęła 40%” – powiedział dyrektor generalny departamentu sprzedaży Marcin Okrój. „Jestem przekonany, że dzięki takim narzędziom jak nagrodzony program 5-Year Triple Care i odpowiednim programom dla firm uda nam się zrealizować ten plan. Wkrótce wprowadzamy także nowy model i40 (segment D), który uzupełni naszą ofertę, a w rezultacie pozwoli zaproponować Klientom biznesowym pełną gamę samochodów” – dodał.
0 komentarze:
Prześlij komentarz