Nowe BMW M6 Coupe oraz Cabrio

23.02.2012

BMW zaprezentowało swoje najnowsze modele BMW M6 w wersjach  Coupe i Cabrio. Dostarczają dużą dawkę wrażeń z jazdy typowych dla aut serii M w połączeniu z urzekającą stylistyką, luksusową aurą, miejscem dla czterech osób oraz innowacyjnym wyposażeniem.

Nowa wersja BMW M6 w odmianach Coupe i Cabrio; duża dawka wrażeń z jazdy typowych dla aut serii M w połączeniu z urzekającą stylistyką, luksusową aurą, miejscem dla czterech osób oraz innowacyjnym wyposażeniem; samochód sportowy o wysokich osiągach i wyjątkowo ekskluzywnym charakterze; zarówno BMW M6 Coupe, jaki i BMW M6 Cabrio zajmują unikatową pozycję w segmencie premium dzięki mieszance dynamicznych osiągów, harmonijnej konstrukcji typu M oraz możliwości eksploatacji na co dzień; dopracowanie obu koncepcji zaowocowało osiągnięciem większej wydajności, stworzeniem optymalnego systemu zmiany indywidualnych ustawień samochodu oraz zaoferowaniem kierowcy szerokiej gamy systemów informacyjno-rozrywkowych z zakresu BMW ConnectedDrive.

- Dynamiczne, a jednocześnie eleganckie nadwozie epatujące atletyzmem typowym dla serii M jest zapowiedzią ponadprzeciętnych osiągów samochodu; BMW M6 Coupe charakteryzuje się wyprofilowanym dachem wykonanym z tworzyw sztucznych zbrojonych włóknami węglowymi (CFRP); miękki dach o wysokiej jakości zastosowany w BMW M6 Cabrio nawiązuje wyglądem do płetwy rekina.

- Wysokoobrotowa, 4,4-litrowa jednostka V8 z pakietem M TwinPower Turbo obejmującym technologię układu turbodoładowania działającego w oparciu o zasadę podwójnego doładowania (Twin Scroll), wspólny kolektor wydechowy, bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Direct Petrol Injection oraz układ płynnej regulacji skoku zaworów VALVETRONIC; rozwijanie mocy w stylu typowym dla samochodów serii M przy zachowaniu bezpośrednich reakcji i wysokiego momentu obrotowego rozwijanego w szerokim zakresie prędkości; najwyższa moc w segmencie; 412 kW/560 KM w zakresie od 6 000 do 7 000 obr./min., maksymalny moment obrotowy: 680 Nm od 1 500 obr./min.; maksymalna prędkość obrotowa 7 200 obr./min.; moc silnika o 10 procent wyższa niż u poprzednika; maksymalny moment obrotowy wyższy o 30 procent.

- Przyspieszenie: od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy (BMW M6 Coupe) lub 4,3 sekundy (BMW M6 Cabrio); od 0 do 200 km/h w 12,6 sekundy (13,1); prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie: 250 km/h lub 305 km/h z pakietem M Driver’s Package.

- Wyraźnie lepszy stosunek pomiędzy osiągami i zużyciem paliwa w porównaniu z poprzednimi modelami; średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE: 9,9 litra/100 km (BMW M6 Coupe) i 10,3 litra/100 km (BMW M6 Cabrio); funkcja Auto Start Stop i inne technologie z zakresu BMW Efficient Dynamics w standardzie; zużycie paliwa ograniczone o ponad 30 procent w porównaniu z poprzednikami.

- Siedmiobiegowa przekładnia dwusprzęgłowa M Double Clutch Transmission Drivelogic; automatyczny wybór przełożeń zoptymalizowany pod względem trakcji; funkcje Launch Control i Low Speed Assistance; drążek skrzyni biegów typu M; nowoopracowana skórzana kierownica typu M z dźwigienkami do zmiany biegów.

- Moc przekazywana na tylne koła; aktywny mechanizm różnicowy typu M zapewnia w pełni adaptacyjny rozkład siły napędowej pomiędzy tylne koła w celu optymalizacji trakcji i stabilności jazdy podczas dynamicznej zmiany pasów ruchu, a także przyspieszania po wyjściu z zakrętu.

- Charakterystyczna dla modeli serii M harmonijna konstrukcja zapewnia doskonałą specyfikę osiągów stworzoną poprzez precyzyjną interakcję układu napędowego i podwozia, a także aerodynamiki i rozkładu masy; współczynnik mocy do masy – BMW M6 Coupe: 3,3 kg/KM, BMW M6 Cabrio: 3,5 kg/KM.

- Zawieszenie typu M z doskonałą kinematyką osi przedniej i tylnej; dynamiczna kontrola amortyzatorów typu M (Dynamic Damper Control) w standardzie; układ dynamicznej kontroli stabilności DSC z trybem M Dynamic Mode; wspomaganie układu kierowniczego Servotronic typu M; mocowania kadłuba nadwozia wykorzystujące specjalne panele; lekki układ hamulcowy o wysokiej wydajności; oferowane w opcji, unikatowe w skali światowej lekkie ceramiczne hamulce typu M o wysokiej odporności na przegrzanie i zużycie.

- Możliwość indywidualnego skonfigurowania reakcji silnika, reakcji wspomagania M Servotronic, programu zmiany przełożeń Drivelogic, trybu DSC, charakterystyki dynamicznej kontroli amortyzatorów oraz informacji na wyświetlaczu Head Up; indywidualne ustawienia samochodu mogą zostać przywołane za pomocą przycisków M Drive umieszczonych na kierownicy.

- Stylistyka nadwozia o klasycznych proporcjach BMW Coupe/Cabrio, wizerunek sportowego, a jednocześnie eleganckiego BMW serii 6 oraz typowe cechy modelu serii M; specjalne akcenty stylistyczne M są wizualną interpretacją technologii zastosowanych w pojeździe oraz jego osiągów; wymodelowany dolny wlot powietrza składający się z trzech sekcji z aerodynamicznie zoptymalizowanymi spoilerami; nowa osłona chłodnicy typu M w charakterystycznym dla BMW kształcie nerki z podwójnymi czarnymi listwami; wydatne nadkola; typowe dla serii M „skrzela” ze zintegrowanymi kierunkowskazami; aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne i progi boczne; lakier BMW Individual High Gloss Shadow Line; oddzielne światła odblaskowe poniżej tylnych lamp; aerodynamicznie wyprofilowany tylny zderzak z dyfuzorem pomiędzy podwójnymi końcówkami wydechu umieszczonymi po obu stronach; 19- (standard) lub 20-calowe (opcja) kute obręcze aluminiowe typu M z ekskluzywnymi podwójnymi ramionami.

- Luksusowe, eleganckie wnętrze ze specjalnymi przełącznikami M oraz charakterystycznymi akcentami stylistycznymi; nowoopracowana kierownica skórzana z podwójnymi ramionami typu M; dźwignia przekładni M oraz przyciski zmiany trybów pracy pojazdu umieszczone na konsoli centralnej stworzonej specjalnie dla tego modelu; ekskluzywne siedzenia typu M ze zintegrowanym podajnikiem pasa bezpieczeństwa (opcja: wielofunkcyjne fotele typu M); tapicerka skórzana Merino z rozszerzonymi funkcjami; ekskluzywne elementy wykończenia wnętrza z włókna węglowego; podświetlane listwy progowe z oznaczeniem modelu; tablica wskaźników typu M z technologią Black Panel; dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z rozszerzonymi funkcjami; oświetlenie przestrzeni wewnątrz.

- Adaptacyjne reflektory LED w standardzie, szeroka oferta usług mobilnych z zakresu BMW ConnectedDrive, stanowiąca niedościgniony wzór w tym segmencie, jak również w innych segmentach: wyświetlacz Head Up typu M, asystent świateł drogowych, system BMW Night Vision z rozpoznawaniem pieszych, ostrzeganie przed zmianą pasa ruchu i przed zjechaniem z pasa ruchu (Lane Change Warning i Lane Departure Warning), kamera cofania, układ Surround View, funkcja Speed Limit Info, dostęp do Internetu, rozszerzona integracja smartfonów i odtwarzaczy muzycznych, informacje o utrudnieniach w ruchu podawane w czasie rzeczywistym oraz aplikacje umożliwiające odbieranie radia internetowego Web Radio, a także korzystanie z serwisów Facebook i Twitter.

- Dostępne niemal wszystkie opcje wyposażeniowe oferowane w nowym BMW serii 6, łącznie z dostępem komfortowym (Comfort Access), aktywnymi fotelami, podgrzewaną kierownicą, mechanizmem domykania drzwi, systemem nawigacji satelitarnej Professional oraz topowym systemem dźwięku przestrzennego firmy Bang & Olufsen.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI