Ruszyła kampania „Skoda Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack”

10.09.2011

 1. września ruszyła kampania taktyczna dotycząca dwóch modeli marki Skoda: Fabii i Roomstera.

Jej celem jest przedstawienie nowej oferty przygotowanej przez SKODA AUTO POLSKA. Przy zakupie SKODY Fabia lub SKODY Roomster, klient może liczyć na specjalny pakiet korzyści. W ramach Family Pack oferowany jest m.in.: atrakcyjny SKODA Kredyt 2,99%, ubezpieczenie AC/OC/NW za 990 zł, a także instalacja gazowa LPG w cenie samochodu albo rabat w wysokości nawet do 9 150 zł.

Kampania będzie szeroko promowana, w różnych mediach: w prasie, radiu (30-sekundowe spoty) oraz na najpopularniejszych polskich portalach internetowych. Wszystkie szczegóły oferty można poznać na specjalnie przygotowanej mikrostronie, wystarczy kliknąć tutaj.

"SKODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack" wspiera wizerunek marki w ramach platformy komunikacji "ŠKODA. Wiesz co dobre".

Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

google.com, pub-0972404289274348, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ARCHIWUM WIADOMOŚCI