Hyundai zaprezentował pierwszy szkic nowego modelu i30

11.08.2011

Hyundai zaprezentował pierwszą, komputerową wizualizację kolejnej generacji modelu i30, stanowiącego całkowicie nową odsłonę bestsellerowego hatchbacka segmentu C marki Hyundai, którego światowa premiera będzie miała miejsce podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.
  • Język projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba) wyrażony w płynności linii, nadaje modelowi dynamiczny wygląd
  • i30 nowej generacji został zaprojektowany i skonstruowany w Europie
  • Światowa premiera modelu i30 będzie miała miejsce w przyszłym miesiącu, podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie
Nowy Hyundai i30 jest w całości owocem prac inżynierów z Centrum Projektowego Hyundai Motor Europe w niemieckim Rüsselsheim i jest kolejnym krokiem w ewolucji unikalnego języka projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba), stanowiącego wyróżniające DNA firmy.

Koncept Fluidic Sculpture zapoczątkowany w 2009 w samochodzie koncepcyjnym ix-onic, wykorzystuje płynne linie inspirowane naturą i nowoczesną architekturą, nadając efekt trójwymiarowości, widoczny we wszystkich późniejszych samochodach marki Hyundai.

"Projektując i30 używaliśmy wyrazistych, płynnie prowadzonych linii, aby samochód miał sportowy wygląd i sprawiał wrażenie będącego w ruchu nawet podczas postoju. Wizualizacja oddaje nasze dążenie do zachowania mocnej sylwetki o sportowym charakterze i dynamicznych kształtach. Dzięki temu i30 jest bardzo zbliżony do wprowadzonego niedawno do sprzedaży modelu i40, a Klienci mogą w tych dwóch samochodach łatwo rozpoznać unikalny język projektowania marki Hyundai.” – powiedział Thomas Bürkle, główny projektant Hyundai Motor Europe.

Nowy i30 jest kolejnym modelem, który ma bezpośrednio wpłynąć na dalsze umacnianie się pozycji marki Hyundai w Europie. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek europejski w 2007 roku, stał się on synonimem jakości i niezawodności a wraz z pojawieniem się nowego modelu będzie można go także określać jako emocjonalny i stylowy.
"Nasz europejski zespół projektantów stworzył samochód, który w pełni odzwierciedla aktualny slogan marki "New Thinking. New Possibilities.” (Nowe Myślenie. Nowe Możliwości.). Nowy i30 będzie doskonale wyglądał na europejskich drogach dzięki wyróżniającej i pewnej sylwetce. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze opinie na temat modelu po zaprezentowaniu go po raz pierwszy we Frankfurcie” – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes Hyundai Motor Europe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI