RS “Wykonana z ostrych materiałów”

5.11.2010

Brytyjska Škoda wystartowała z nową kampanią marketingową modelu Fabia vRS. Głównym punktem 12-tygodniowej akcji reklamowej jest 60-sekundowy spot telewizyjny, który odsłoni ‘ostrą’ stronę sportowej Fabii vRS.

Nowa kampania opatrzona hasłem “Wykonano z ostrych materiałów”, jest kontynuacją niezwykle popularnego na Wyspach spotu reklamowego Fabii, w którym cukiernicy wykonują z ciasta samochód w skali 1:1 (spot był emitowany w 2007 roku).

Film reklamowy jest emitowany we wszystkich głównych kanałach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii od 1. listopada. Oprócz tego, zadbano o obecność reklamową w prasie ogólnokrajowej, a także w magazynach o tematyce lifestyle’owej, sportowej i motoryzacyjnej. Bardzo wyraźny nacisk położono również na kino oraz internet, zwłaszcza portale społecznościowe.

Nagrany w rodzimych Czechach, najnowszy spot Škody rozpoczyna się od ujęcia, na którym, na ekranie telewizora wyświetlana jest poprzednia „ciasteczkowa” reklama. „Uroczych” cukierników wkrótce zastępuje ekipa produkcyjna składająca się z mniej grzecznych mechaników, montujących „ostrą” Fabię vRS.

Škoda w swojej kampanii wykorzystuje również portale społecznościowe, w tym You Tube i Facebook, by zachęcić internautów do zabawy. Na Facebooku użytkownicy będą mogli przekonać się, czy są bardziej “uroczy” (lovely), jak Fabia, czy “ostrzy” (mean), jak Fabia vRS. Uczestnicy konkursu, w którym do wygrania będzie Nowa Fabia i Nowa Fabia vRS, będą mogli zaprosić swoich znajomych do głosowania na ich status.

Na dodatek, na specjalnie założonym do celów kampanii kanale na YouTube, będą dodawane filmy prezentujące kulisy powstawania spotu. Reklamę możecie Państwo obejrzeć już teraz klikając na powyższe zdjęcia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz