Dacia Duster najpopularniejszym SUV-em na rynku Indyjskim

29.01.2013


Dacia Duster
Dacia Duster na rynku Indyjskim występująca pod nazwą Renault w ciągu kilku tygodni od wprowadzenia na rynek zdobyło już w Indiach 18 nagród w tym również wyjątkowo prestiżowy tytuł Samochodu Roku 2013. W ciągu sześciu miesięcy sprzedano ponad 20 000 sztuk samochodów osiągając sukces handlowy.

Od chwili wprowadzenia Dustera na rynek w lipcu 2012 r., należy on do 15 najlepiej sprzedających się modeli samochodów w Indiach. Jego sprzedaż obejmuje dwie trzecie sprzedanych w tym kraju pojazdów marki Renault.

W ciągu ostatnich tygodni Dacia w Indiach otrzymała nadzwyczaj dużą liczbę nagród od mediów lokalnych– wyjaśnia Marc Nassif, dyrektor generalny spółki Renault w Indiach. – Mogę wymienić tytuł „Renault w Indiach Producentem Roku” oraz wiele nagród dla Samochodu Roku przyznanych przez większość indyjskich mediów Dusterowi, Pulse i Scali w ich segmentach. To wyraz ogromnego uznania dla Renault będącego tak młodą marką na indyjskim rynku.

Dnia 20 grudnia zeszłego roku w Mumbaju Renault Duster otrzymało nagrodę dla Samochodu Roku 2013 w Indiach (Indian Car of the Year lub ICOTY). Wyróżnienie to przyznawane jest od 2006 roku samochodom mogącym poszczycić się cechami, takimi jak: wyjątkowa jakość projektu, wygoda użytkowania, bezpieczeństwo, innowacyjność i świetne osiągi. Nagroda ta wyróżnia samochody wyjątkowo popularne w Indiach oraz dowodzi ogromnego sukcesu tego nowego modelu na rynku indyjskim. Renault Duster stworzyło nowy segment na rynku i przyciągnęło swoją ofertą już 20 000 klientów.

Renault najczęściej nagradzaną marką w Indiach

Prawie dwa lata po wejściu na rynek indyjski Renault stało się najczęściej nagradzaną marką zarówno z uwagi na jakość jego produktów, podkreślaną w przypadku wprowadzania na rynek modeli Duster i Pulse, jak również z uwagi na pracę lokalnych zespołów przy przygotowywaniu reklam modelu Scala.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI