ŠKODA odmłodzona: zmienia się stylistyka marki

01.03.2011

ŠKODA stoi u progu wielkiej przemiany: podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show, marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy corporate design. Zmieni się kolorystyka, logo, a nawet wygląd salonów dealerskich.

„Nowa siła Škody” to oficjalne hasło definiujące nowy corporate design marki. „VisionD” to nazwa koncepcji stylistycznej (design concept).

Nowy design będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacjach marki od 1. marca 2011. Uskrzydlona strzała – logo ŠKODY będzie mieć teraz nowy, bardziej ostry design i żywe kolory.
„Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. ŠKODA jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym corporate designie. ŠKODA zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej”, podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Daje to wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne, budzi „przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego „ŠKODA AUTO” – zastąpiono je bardzo widocznym słowem „ŠKODA”, umiejscowionym centralnie nad logo.

Poprzednią dostępną stylistykę składającą się z palety około 400 barw, zredukowano do zaledwie pięciu: ŠKODA Green, ŠKODA White, ŠKODA Black i dwóch pochodnych szarości: Pantone Cool Grey i Pantone Warm Grey.

0 komentarze:

Prześlij komentarz