Polscy dealerzy Hyundaia w europejskiej czołówce

21.11.2012

1 miejsce w kategorii Obsługa Klienta salon Marvel z Łodzi
Dwóch polskich dealerów zostało nagrodzonych w pierwszej edycji konkursu Excellence Customer Satisfaction. W wydarzeniu, które odbyło się we Frankfurcie, uczestniczył zarząd europejskiej centrali Hyundai oraz właściciele nagrodzonych firm.

Wyróżnienie 72 sprzedawców z 18 rynków potwierdza osiągniecie najwyższych standardów w zakresie sprzedaży i usług. Szczegółowej ocenie, na podstawie wielu wymagających kryteriów, poddano ponad 2 300 dealerów z całej Europy, a następnie wybrano 4 najlepsze firmy z każdego rynku europejskiego, spełniające wysokie standardy marki.

Konkurs okazał się powodem do radości dla polskich dealerów marki Hyundai. W ścisłej trójce znalazły się dwie firmy:
  • 1. miejsce w kategorii Obsługa Klienta zajął salon Marvel z Łodzi należący do Pana Pawła Białkowskiego
  • 2. miejsce w kategorii Serwis zajął salon Dex-Pol z Lubina, należący do Pana Arkadiusza Wróbla.

”Jesteśmy dumni, że polskie firmy znalazły się w ekskluzywnym gronie najlepszych dealerów marki Hyundai w Europie. To salony, które od lat są w grupie naszych wiodących partnerów biznesowych, zarówno pod względem sprzedaży jak i obsługi Klienta. Marka Hyundai zmienia swoje oblicze – mamy nowoczesne produkty, wzrasta sprzedaż, a to także wymaga wprowadzenia najwyższych standardów we wszystkich obszarach działania naszych salonów”. – skomentował Marcin Okrój, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.

"Tworzenie i utrzymywanie silnych więzi z klientami, to podstawa dalszych sukcesów Hyundaia i partnerów naszej sieci. Celem marki jest znaleźć się w pierwszej trójce firm branży motoryzacyjnej w zakresie satysfakcji Klienta, w ciągu najbliższych trzech lat. Konkurs Excellence Customer Satisfaction docenia dealerów, którzy realizują, a czasem nawet wyznaczają nowe standardy" - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

ARCHIWUM WIADOMOŚCI