Kia Motors Polska świętuje 100 000 fanów na Facebooku

20.12.2012


Fanpage Kia Motors Polska
Fanpage Kia Motors Polska jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki oraz specjalna aplikacja umożliwiająca stworzenie filmu z historii aktywności użytkownika.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągniecia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebook. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.
Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa. Jak oceniacie rozwój marki Kia w Polsce? Zapraszamy do dyskusji na forum Kia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz