Euro Effie Award dla kampanii Kia Rio

26.09.2012

Euro Effie Awards
Zintegrowana kampania marketingowa Kia Rio hatchback „Zachwyt Gwarantowany” została laureatem 16 edycji prestiżowego konkursu Euro Effie Awards, organizowanego przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA).

Działania promocyjne za pośrednictwem spotów telewizyjnych, mediów internetowych oraz materiałów drukowanych zrealizowano od lipca do grudnia 2011 roku w większości krajów Starego Kontynentu. Brązowa statuetka Euro Effie dla Kia to pierwsze w historii konkursu wyróżnienie przyznane koreańskiej marce.

Spot reklamowy Kia Rio Zachwyt Gwarantowany
Przeprowadzone na potrzeby Effie Awards badania efektywności rynkowej w pięciu największych krajach Europy (Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania oraz Wielka Brytania) zagwarantowały kampanii Kia pewne miejsce wśród 40 finalistów konkursu. Zwycięska kampania jest efektem bliskiej współpracy Kia Motors Europe, wewnętrznej agencji Innocean Worldwide Europe oraz agencji kreatywnych gürtlerbachmann i H20 z siedzibą w Hamburgu.

Euro Effie Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacji marketingowej w Europie. Inicjatywa od 1996 roku nagradza kampanie promocyjne o najwyższej efektywności w obrębie minimum dwóch rynków. Do tegorocznej edycji Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych zakwalifikowało 40 najbardziej skutecznych kampanii marketingowych, w tym 9 poświęconych markom samochodowym. Nagrody wręczono w dniu 19 września podczas uroczystej Gali w Brukseli.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

google.com, pub-0972404289274348, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ARCHIWUM WIADOMOŚCI