Sponsoring UEFA EURO 2012™ wybrany w Polsce projektem marketingowym roku
2.03.2013
Dobiegła końca 11. Edycja plebiscytu Auto Lider, organizowanego przez redakcje tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”.
Na łamach obu czasopism i na stronie internetowej www.autolider-plebiscyt.pl prezentowane były najciekawsze modele, innowacje techniczne oraz projekty marketingowe branży motoryzacyjnej roku 2012. Tylko od głosów czytelników zależało, które produkty wygrają w poszczególnych kategoriach. Łącznie oddanych zostało ponad 100.000 głosów.
W kategorii Projekt Marketingowy najwięcej głosów zdobył zrealizowany przez KMP sponsoring UEFA EURO 2012™. Ponadto tytuł auta nr 2. w kategorii Mały SUV i crossover czytelnicy przyznali modelowi Kia Sportage (zwyciężyła w tym roku Mazda CX5 choć warto przypomnieć, iż Sportage wygrał tą kategorię zarówno w roku 2011 jak i 2010).
Wyniki ogłoszone zostały podczas uroczystej Gali Auto Lider 2012, która odbyła się w hotelu Sheraton 21 lutego. Nagrodę za Najlepszy Projekt Marketingowy odebrał Grzegorz Leśniczek, marketing manager KMP.
0 komentarze:
Prześlij komentarz