Sześcionogi pies dla sportowych czterosuwów

27.04.2012

iRide motoGP 10W-60
Włoski koncern ENI jest w 2012 roku jedynym oficjalnym dostawcą paliwa i smarów dla nowej klasy wyścigów motocyklowych Moto3, która zastąpiła kategorię 125cc. ENI jest także liderem wśród dostawców paliw i smarów dla kategorii Moto2 do roku 2014.

- Znalazło to odbicie w nazwach olejów - mówi Rafał Szyszkowski z BP Techem SA, przedstawiciela włoskiego koncernu ENI w Polsce od 2003 roku. – W nazwie SW-40 jest Moto 2, a w nazwie 10W-60 jest MotoGP. Warto dodać, że ten drugi olej jest przeznaczony dla motocykli ścigających się na torze.

iRide motoGP 10W-60 to syntetyczny olej silnikowy, który został opracowany przy użyciu najbardziej zaawansowanej technologii. Został on specjalnie zaprojektowany, aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych.

eni i-Ride moto 2 SW-40 jest najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych baz olejowych i jest przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych.

– Współpraca ENI ze sportem motorowym i samochodowym, a także F1, trwa z powodzeniem od kilkudziesięciu lat – dodaje R. Szyszkowski. - Jest to efektywne partnerstwo, zakładające testowanie najbardziej zaawansowanych produktów przed wprowadzeniem ich na rynek na całym świecie.

Dotychczas paliwa i smary tego koncernu, wykorzystywane nie tylko przez sportowców, ale także dostępne dla wszystkich zmotoryzowanych, sprzedawane były pod marką AGIP, której znakiem był sześcionogi pies. Obecnie jest on znakiem handlowym wszystkich wyrobów koncernu, sprzedawanych pod wspólną marką ENI, która zastąpiła dotychczasowe marki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz